جهت امداد و حمل خودرو

در شهر تهران و اطراف، تماس بگیرید:
 

جدول تعرفه حمل خودرو در تابستان 1398

نوع خودرو امداد توضیحات (کلیه قیمت ها به تومان)
نیسان چرخگیر و یدک کش
نیسان چرخگیر یا یدک کش یا شاهین دار
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 80،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 2،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 3،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 100،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 5،000 تومان
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
کفی خودروبر یا خودرو سوار یا حمل خودرو
الف: مسیر های مسطح
هزینه ورودی: 120،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 3،000 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر: 4،000 تومان
ب: مسیر های کوهستانی
هزینه ورودی: 150،000 تومان
حمل خودرو های سبک هر کیلومتر: 4،500 تومان
حمل خودرو های سنگین هر کیلومتر 6،000 تومان
جهت مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید.
phone number: +989354289020
مجهزترین مرکز امداد خودرو و حمل خودرو در استان تهران
شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که خودرویتان در خیابان دچار مشکل شود و شما حضور امدادگر و تعمیرکاری متخصص در همان لحظه را یک معجزه بدانید و یا اینکه حادثه‌ای بزرگتر مانند تصادف رخ دهد و خلاء خودروبر مطمئن و منصف در نزدیکتان را حس کرده باشید.
امداد خودرو حمل خودرو تهران با پیشرفته ترین تجهیزات حمل خودرو آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در استان تهران و در شهرهای اطراف و تمامی مناطق ابوذر, اختیاریه، اسلامشهر، امیر آباد، اندرزگو، اوین، باغ فیض، باقری، بزرگراه ارتش، بزرگراه امام علی، بزرگراه آبشناسان، بزرگراه آزادگان، بزرگراه آیت الله سعیدی، بزرگراه بابایی، بزرگراه جناح، بزرگراه چمران، بزرگراه حکیم، بزرگراه رسالت، بزرگراه شیخ فضل الله، بزرگراه صدر، بزرگراه صیاد شیرازی، بزرگراه فتح، بزرگراه کردستان، بزرگراه مدرس، بزرگراه نواب، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بزرگراه همت، بزرگراه یادگار امام، پاسداران، پاکدشت، پردیس، پرند، پونک، تجریش، تهران، تهرانپارس، تهرانسر، توانیر، جلفا، جنوب تهران، جویبار، چشمه خان، چهاردانگه، چیتگر، حکیمیه، درازشیب، درروس، دهکده المپیک، رباط کریم، زعفرانیه، سعادت آباد، شرق تهران، شمال تهران، شهر زیبا، شهر قدس، شهرآرا، شهرک اکباتان، شهرک اندیشه، شهرک غرب، شهریار، صادقیه، صفادشت، ظفر، عبدل آباد، غرب تهران، قلهک، قیامدشت، قیطریه، گیشا، مجیدیه، مرکز تهران، مصلی، ملارد، نارمک، نظام آباد، نظر آباد، نیاوران، ورامین، ولنجک، ونک، یوسف آباد، ایوانکی، گرمسار، باغستان، بهاران، بومهن، تلو بالا، تلو پایین، جاده ساوه، چناران، خاورشهر، دماوند، رودهن، زین الدین، سولقان، فردیس، فیروزکوه، قرچک، گرمدره، لواسان، محمد آباد، نسیم شهر، سلطان آباد، سنگان، مامازند، سلطان آبادو...در تمامی ساعات شبانه روز می باشد.

امدا خودرو حمل خودرو تهران

ما همراه با رانندگان مجرب و ماشین های حمل استاندارد و مجهز خودروی شما عزیزان را به مقصد مورد نظر حمل می کنیم .
با ورود خودروهای بسیار زیاد به جاده ها و راه ها , خرابی های متعددی گریبان گیر صاحبان اتومبیل ها شد و نیاز به خدمات امداد خودرو بیش از پیش در جامعه احساس شد از این رو شرکت های بسیار زیادی در زمینه امدادرسانی به خودروهای در راه مانده تأسیس شدند و شروع به فعالیت کردند.
امداد خودرو، را به بهترین نحو احسن و در کوتاه ترین زمان انجام می دهیم و همواره در تلاش هستیم که خدمات خود را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت کاری ارائه دهیم .
ارائه سرویس به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در استان تهران و تمامی شهرهای اطراف و تمامی مناطق را با قیمت و نرخ کرایه مناسب با تعرفه های استثنایی و شرایط ویژه هزینه های شما را کاهش می دهد.
نحوه کار امداد خودرو تهران
- تماس با امداد خودرو
- ارسال کردن مشکل و موقعیت مکانی
- بررسی و پیدا کردن عیب اصلی خودرو
- بررسی دیاگ و اطمینان حاصل کردن از سالم بودن دیاگ
- تعویض قطعه ی معیوب و در صورت درست شدن خودرو تحویل آن به صاحب خودرو
- در مرحله آخر در صورت حل نشدن مشکل خودرو را بکسل کرده و به تعمیرگاه موردنظر هدایت میکنند.
مزایای ارائه تعمیر یا خدمات خودرو در محل :
تعمیر خودرو در محل به منظور رسیدن به اهداف زیر می باشد :
* افزايش رضايت مندي مشتريان
* تكريم مشتريان
* جلوگيري از اتلاف وقت مشتريان
* ايجاد تنوع در خدمات سيار
* پيشتازي در امر خدمات پس از فروش
* ارائه خدمات لوكس
* جلوگيري از پرداخت هزينه هاي اضافي توسط مشتريان
* خدمات سرويس دوره اي
* تعميرات خودرو شامل تعويض باطري، دينام، انژكتور، رادياتور، قفل، سنسور روغن و....
حمل خودرو تهران
حمل خودرو تهران با بهترین و استانداردترین  ماشین ها را، جهت حمل و نقل در اختیار مشتریان قرار می دهد تا سلامت خودروی شما را حفظ کند. حمل خودرو و امداد خودرو تهران با قیمت و نرخ کرایه مناسب انواع خودروهای شما را تحویل گرفته و به تمامی نقاط استان تهران و شهرستان های کشور جابجا می کند.
حمل خود رو با سیستم یدک کش:
حمل خودرو با سیستم چرخ گیر بدون آسیب رسیدن به خودرو، امداد رسانی به تمامی نقاط تهران و حومه، خدمات شبانه روزی، یدک کش امداد خودرو تهران با کمترین قیمت جزء ارزان ترین یدک کش ها دراستان تهران است.
یدک کش ها دارای تجهیزات اتصالی هستند که معمولا در قسمت بار خودرو قرار دارد و شامل: یک زنجیراتصال و کششی است که به زیر خودروی آسیب دیده متصل شده و قسمت جلوی اتومبیل را از زمین بلند میکند.
حمل خودرو با سیستم چرخ گیر:
یدک کش با سیستم چرخ گیر یکی از مطمئن ترین و بی خطر ترین راه های حمل خودرو می باشد که امداد خودرو تهران با مجهز کردن خودرو برهای خود به این سیستم سعی بر این داشته که کمترین نارضایتی برای مشتری داشته باشد.
حمل خودرو با جرثقیل:
خدمات جرتقیل برای حمل ماشین ها و… در تهران جرتقیل مدت زمان طولانی است که آماده ارائه هرگونه خدمات در زمینه لیفتینگ است و با قیمت کاملا مناسب در خدمت شما عزیزان است.
 

اجاره خودرو حمل خودرو تهران

 

خدمات خاص، برای خودرو های خاص
اگر خودرو لوکس و گران قیمتی دارید، برای شما خدمات خاصی داریم. همین حالا با ما تماس بگیرید!!!
گروه امداد خودرو و حمل خودرو تهران با سابقه درخشان در سطح تمام مناطق شهر تهران آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز می باشد تا هیچ ماشینی در جاده نماند و با خدمات امداد ما به راحتی به نزدیک ترین تعمیرگاه هدایت شود.
ما مفتخریم تا با ارائه خدمت رسانی کاملا حرفه ای و داشتن تیمی مجرب در کلیه امور حمل خودرو و امداد خودرو به مشتریان محترم با مشاوره رایگان در حوزه جابجایی و نوع جابجایی با جرثقیل، کفی همراه با جرثقیل دکل، خودرو بر یا خودرو سوار، چرخگیر آماده خدمت رسانی و پاسخ گویی به مشتریان محترم هستیم.